| Економіка |
| ТИТУЛЬНА СТОРІНКА |
|
| ЗМІСТ |
|
| РОЗДІЛ І. ЕКОНОМІКА |
|
| Кушнеренко С. М., Горідько Р. В., Ільїна О. А. ESG-АСПЕКТИ ІНВЕСТИЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВІЙ ІНДУСТРІЇ |
6 |
| Nanavov Anton, Blyzniuk Maksym REGULATION OF CRYPTOCURRENCIES IN THE EU AND UKRAINE: CHALLENGES AND PROSPECTS |
12 |
| РОЗДІЛ II. ОБЛІК І ОПОДАТКУВАННЯ |
|
| Позняковська Н. М. ОБ’ЄКТИ БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ ІНСТИТУТІВ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА |
18 |
| РОЗДІЛ III. ФІНАНСИ, БАНКІВСЬКА СПРАВА, СТРАХУВАННЯ ТА ФОНДОВИЙ РИНОК |
|
| Григораш О. В., Волошин І. А. ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ FINTECH В УКРАЇНІ ТА СВІТІ У 2024 РОЦІ |
23 |
| Шулюк Б. С., Петрушка О. В. КОРПОРАТИВНА СОЦІАЛЬНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ В КОНТЕКСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ПРІОРИТЕТІВ ДЕРЖАВНОЇ ФІНАНСОВОЇ ПОЛІТИКИ |
29 |
| РОЗДІЛ IV. МЕНЕДЖМЕНТ |
|
| Бачук О. Р. ЦИФРОВА ТРАНСФОРМАЦІЯ В СИСТЕМІ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я |
36 |
| Biloblovskyi Sviatoslav DATA MANAGEMENT AND THE CONCEPT OF BIG DATA IN SUSTAINABILITY REPORTING |
42 |
| Печко В. С. ТЕНДЕНЦІЇ РОЗВИТКУ ВИНОГРАДАРСЬКО-ВИНОРОБНОГО КОМПЛЕКСУ ЯК СКЛАДОВОЇ АПК УКРАЇНИ |
49 |
| РОЗДІЛ V. МАРКЕТИНГ |
|
| Bahorka Mariia, Kvasova Liudmila, Datsenko Yulija METHODOLOGICAL TOOLKIT IN THE FORMATION, ANALYSIS AND IMPLEMENTATION OF MARKETING STRATEGY IN AGRICULTURAL PRODUCTION |
54 |
| Лісун Я. В. ОЦІНКА ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ ЯК КАНАЛУ КОМУНІКАЦІЙ У СФЕРІ ВИЩОЇ ОСВІТИ: ДОСВІД УКРАЇНИ ТА СВІТУ |
61 |
| РОЗДІЛ VI. ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ |
|
| Горняк О. В., Перелі О. Б. ПІДПРИЄМНИЦТВО В АГРАРНОМУ СЕКТОРІ: ВІТЧИЗНЯНІ РЕАЛІЇ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ ТА МІЖНАРОДНИЙ ДОСВІД ДЕРЖАВНОЇ ПІДТРИМКИ |
69 |
| Намарчук В. П., Юрченко О. Ю. СТРАТЕГІЯ КОРПОРАТИВНОЇ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ В УМОВАХ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ |
77 |
| Kovtun Oksana METHOLOGICAL APPROACHES TO DETERMINING THE SUSTAINABLE DEVELOPMENT STRATEGY OF AN ENTERPRISE |
83 |
| Гудзь Ю. Ф., Ремига Ю. С. ПОРОГОВІ ОПЕРАЦІЇ В СИСТЕМАХ ФІНАНСОВОГО МОНІТОРИНГУ |
87 |
| НАШІ АВТОРИ |
93 |